Budsjettkonferansen 2024

I dag var det duket for den årlige budsjettkonferansen for folkevalgte og ansatte i Vestvågøy kommune. Hensikten er at politikerne får anledning til å gi føringer for kommende prioriteringer og satsninger.

Gjennom budsjettkonferansen får kommunestyret anledning til å gi styringssignaler og retning på hva det er ønskelig at administrasjonen skal innarbeide i kommunedirektørens forslag til budsjett for 2025.

Ved å arbeide strategisk og godt med økonomi, kan vi gjennomføre reelle endringer og skape handlingsrom som kommer Vestvågøy til gode.

Gruppearbeid med papir og penner strødd utover bordet - Klikk for stort bilde Vestvågøy kommune

Ung person på talerstolen foran tilskuere i salen - Klikk for stort bildeJohan Jensen i Ungdommens kommunestyre fortalte blant annet om at det er viktig for ungdommene at det tenkes fremtidsrettet i arbeidet med budsjetter. Vestvågøy kommune

Gruppearbeid rundt bordene - Klikk for stort bilde Vestvågøy kommune

Tre dresskledde personer utendørs - Klikk for stort bilde Vestvågøy kommune